Words to follow:

"Laugh, be yourself, be flamboyant, don't worry about other people's opinions, get angry, always give it a go, be kind and generous, appreciate beauty, don't take yourself too seriously, never give up and love with all your heart". Bob Hoskins

2013 m. birželio 4 d., antradienis

Birželio 4, antradienis, šiek tiek po vidurdienio Vilniaus, esančio Lietuvoje, laiku. Apie nemigą...

...ir prastą psichinę būklę.

Muzikinė šizofrenija.

Tai nutinka visada. Kaip taisyklė. Prieš svarbius koncertus, egzaminus, pasirodymus - kuo svarbesnius, tuo labiau. Mano miegamajame šoka ir dainuoja dainininkai, atlikėjai ir kompozitoriai, galvoje sukasi jų atliekamos ar sukurtos melodijos.

O aš mėginu skaičiuoti avis. Ir kai visų avių vardus jau mintinai atsimenu, o kokia viena, lyg tyčia, atsisako šokti per tvorelę, jie vis dar siaučia. Mano miegamajame.

Taip buvo ir šiąnakt. Bijau, kas manęs laukia atėjus šiam vakarui. Ar rytojaus vakarui. Tvirtai žinau tik viena: ketvirtadienį jie susiras kitą miegamąjį, kuriame kam nors kitam trukdys miegoti.

O aš džiaugsiuosi, kad mano namuose ir galvoje pagaliau plotas.

Labanakt*

4 komentarai:

  1. O man irgi taip būna... Siaubinga būsena. Ir dabar taip yra, negaliu nei dieną nei naktį atsipalaiduot, negalvot, negirdėt, nematyt. Muzika tai pakrauna tai sekina, tik matyt po kažkiek laiko prie to pripranti ir net randi kažkokio žavesio :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet matai.. Man, pavyzdžiui, baigėsi egzaminai ir dingo ta 'sunkioji' šizofrenijos forma.. :) Lengvąją aš visai mėgstu, manęs ji nevargina. Čia, musiau, visiems skirtingai..

      Panaikinti
  2. Taip, ji dingsta iki kitų egzaminų arba ko nors žiauriai svarbaus :) Aš dar neatsipalaidavus, todėl ir dabar ji mane kankina. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš linkiu, kad tas atsipalaidavimas netruktų ateiti!!! :)

      Panaikinti