Words to follow:

"Laugh, be yourself, be flamboyant, don't worry about other people's opinions, get angry, always give it a go, be kind and generous, appreciate beauty, don't take yourself too seriously, never give up and love with all your heart". Bob Hoskins

2014 m. rugsėjo 5 d., penktadienis

Apie rekomendacijas...

...kurių, žinau, kai kurie laukiate. Muzikines rekomendacijas.

Mano (kaip ir daugelio kitų) nei viena diena nepraeina be muzikos. Pastaruoju metu tai - keistas kratinys, bet kita vertus, kada gi taip nebuvo mano klausomoje muzikoje..?

Taigi, prašom - tiems, kurie laukė.

1. London Grammar - Strong

Vienas iš tų kūrinių, kurie sukasi jau kurį laiką tarp mano labai klausomų. Įdomus balsas, daug erdvės, neperkrauta ir gražu.

2. SOHN - Artifice

Ačiū Juozui, kad parodė vieną saulėtą popietę po pasibuvimo studijoje. Čia panašu į tai, kas būtų, jeigu James Blake'as, Jamie Woon'as ir JT turėtų vaiką. Mano asmenine nuomone..

3. RHODES - Run

Minėjau jau RHODES kažkuriame iš praėjusių įrašų. Gražūs tekstai, gražūs garsai. Mane tai įkvepia.. Gal ir jus įkvėps.

4. Francis and the Lights - Like A Dream

Dėkoju Linui. Kūrinys apie saulėtus savaitgalio rytus, kai vėjas vos judina lengvas užuolaidas, o kambariuose rangosi kavos ir obuolių pyrago aromatai.

5. Sampha - Happens

Labai stipriai jaučiu šito kūrinio tekstą.. Manau, kad kurią nors dieną ateis vertimas iš jausmo.

6. Anoushka Shankar & Norah Jones - Traces Of You

Nukelia į šiltą dieną kvepiančiuose soduose. Kai prigulus ant vejos po obelimis gali stebėti pro šakas ant mylimojo veido šokančius saulės spindulius...

7. Brad Mehldau - My Favourite Things

Vienas mėgstamiausių pastarojo meto džiazo kūrinių. O šitą interpretaciją man parodė Remis - ačiū. Būna, kad klausausi belenkiek kartų iš eilės. Nu nes gražu.

Ir šiandien toks keistas septynetas. Jau esu minėjusi, bet pasikartosiu - jei ką nors sąraše gražaus atrandat, rekomenduotina pasidomėti bent jau tuo albumu, iš kurio kūrinys yra. Tikiuosi, patiks.

Labanakt*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą