Words to follow:

"Laugh, be yourself, be flamboyant, don't worry about other people's opinions, get angry, always give it a go, be kind and generous, appreciate beauty, don't take yourself too seriously, never give up and love with all your heart". Bob Hoskins

2012 m. gruodžio 17 d., pirmadienis

Gruodžio 17-oji, pirmadienis, 2:40 a.m. Vilniaus, esančio Lietuvoje, laiku. Apie nieką ir, tuo pačiu, viską.

And it hit me again.

Negali visada būti, kuo gaunasi, kartais reikia labai pasistengti ir būti tuo, kuo kiti mano, esą reikalinga. Būna situacijų, kai tai - beveik teisinga. Būna situacijų, kai tai - žeidžia. Nieko, išsiverki ir praeina.

Gal čia mano didžiulis minusas ir silpnybė, kad nerašau žmonėms pažymių. O gal dėl to aš ir esu aš. Niekas kitas.

Kad jau skaitot, pažiūrėkit mano ir komandos, kurią be manęs dar sudaro Vytas, Juozas, Romas, Martynas ir Armas, darbą, pavadinimu "TIK LEISK". Tikriausiai jau pasitaikys mačiusių. O jei ne - valio.

Labanakt*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą