Words to follow:

"Laugh, be yourself, be flamboyant, don't worry about other people's opinions, get angry, always give it a go, be kind and generous, appreciate beauty, don't take yourself too seriously, never give up and love with all your heart". Bob Hoskins

2014 m. rugpjūčio 25 d., pirmadienis

Apie tekstus...

...kuriuose atsispindi akimirkos jausmas.


Buvai mano širdies plakimas,
Mano pavasaris, žiema ir gyvenimas.
Mano sapno aidas,
Mano vynas, mano vėjas, mano juokas...

Paskutiniu metu tramvajai klaidžioja,
O naktinėse kelionėse - vien pragaro aistros,
Ir nežinau, kodėl ligšiolei taip keičias grafikai,
Jog kiekvienas tramvajus kasnakt būtent po Tavo langais sustoja...

Saulės vis mažiau, vakarai vis tamsesni,
Net prakeiktas mėnulis su manim apie Tave kalbėt nebenori..
Mano kišenėje - du grašiai, du laimę nešantys grašiai,
Bjaurus likimo pokštas, kad aš juos vis dar su savim nešiojuos.

Kažkas klausia, kaip sekasi..?
Kaip jautiesi..?
Kažkas karo žaidimuose vis dar laukiantis.
Kažkas - naktimis, gatvėse, tramvajais
Viršijantis greitį po Tavo langais - ten mes visad ir susitinkam.

Buvai mano širdies plakimas...
Mano pavasaris, žiema ir gyvenimas...
Mano sapno aidas,
Vynas, vėjas, juokas...


Teksto autorius - Zbigniew Książek. Vertimas nebūtinai tikslus - labiau "iš jausmo". Įkvėpimas - iš dainos Byłaś serca biciem.


Labanakt*



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą